۱۵ اسفند ۱۳۹۱، ۱۴:۴۶

پزشكان اعلام كردند؛

وضعیت جسمانی حجت الاسلام يحيي زاده مطلوب نيست

وضعیت جسمانی حجت الاسلام يحيي زاده مطلوب نيست

يزد - خبرگزاري مهر: يكي از نزديكان حجت الاسلام يحيي زاده، نماينده اصولگراي مجلس نهم گفت: بر اساس اعلام پزشكان، وضعيت حجت الاسلام يحيي زاده مطلوب نيست و براي شفاي ايشان از مردم التماس دعا داريم.

ابوذر دهقاني در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: حجت الاسلام يحيي زاده در سكته مغزي اول كه دو روز پيش اتفاق افتاد، قدرت تكلم خود را از دست داد و ديشب نيز سكته اي مجدد كرد و حال عمومي ايشان بدتر شد تا اينكه صبح امروز پس از بيهوشي به طور كامل به حالت كما رفت.

وي افزود: پزشكان به همراهان ايشان در بيمارستان اعلام كردند كه وضعيت ايشان چندان مطلوب نيست و مردم براي بازگشت دوباره ايشان دعا كنند.

به گزارش مهر، حجت الاسلام سید جلال یحیی‌زاده در سال ۱۳۳۹ هجری شمسی در خانواده‌ای مذهبی در شهرستان میبد چشم به جهان گشود.

پدرش آقا سید محمود به تبعیت از جد اعلای خود حضرت امام موسی کاظم (ع)، همواره به امر تعلیم و تربیت فرزند خود اهتمام ویژه داشت و علاوه بر آموزش قرآن و احکام در پرورش سجایای اخلاقی و آداب پسندیده او همت گمارد.

یحیی زاره تحصیلات ابتدایی خود را در دبستان میبدی و دوره راهنمایی را در ضمیمه دبیرستان مفید میبد با رتبه ممتاز طی كرد و براي تحصیل علوم اسلامی راهی حوزه علمیه یزد و پس از گذشت یکسال رهسپار حوزه علمیه قم شد.

سیدجلال یحیی‌زاده از بدو شروع تحصیل در حوزه علمیه قم با اندیشه‌های دینی وسیاسی امام راحل (ره) آشنا و با علما و طلاب مبارز حوزه مرتبط و در خدمت انقلاب اسلامی قرار گرفت.

در روشنگری طلاب جوان و تبیین اندیشه‌ها و افکار انقلابیون نهضت اسلامی نقش ارزنده‌ای داشته و در سازماندهی قیام خونین ۱۹دی ماه 57 قم شرکت داشته و در صفوف اول این راهپیمایی تاریخی تا مرز شهادت پیش رفت و از آن پس نیز درخدمت به گسترش انقلاب اسلامی سر از پا نمی‌شناخت.

حضور وي درمیدانهای جنگ تحمیلی (۱۲ نوبت) و شرکت در چند عملیات غرور آفرین سپاه اسلام نظیر عملیات محرم، کربلای ۵ و … کارنامه او را در دفاع مقدس درخشان كرده است.

یحیی‌زاده ،علاوه بر تصدی مسئولیت‌های اساسی و حیاتی در امور فرهنگی و اجتماعی حوزه علمیه، همواره افتخار تدریس و تحقیق و تربیت طلاب را وجهه همت خویش قرار داده و مهمترین وظیفه خود را جهاد علمی و تشکیل حلقه‌های درس و مباحثه دانسته و در این راه از پرکارترین طلاب حوزه علمیه محسوب مي شود.

وي افتخار چند دوره نمايندگي مردم تفت و ميبد در مجلس شوراي اسلامي را در كارنامه خود دارد و ساده زيستي و صميميت وي با مردم و ارتباط خوب او مسئولان و رسانه ها، زبانزد خاص و عام است.

مردم ميبد و تفت امشب براي سلامتي اين نماينده تلاشگر استان، مراسم دعاي توسل برگزار كرده اند.

کد خبر 2012251

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha